loading...
بهترینها(نرم افزار,موزیک,بازی,فیلم و عکس )
shahram بازدید : 141 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

 

sms 92

منو از من نرنجونم،از این دنیا نترسونم

تمامِ دلخوشی هامو به آغوشِ تو مدیونم

.

.

عشق یعنی :  یکی ” بــود ” یکی ” نابــــود

.

.

ظلم است……….انقدرکه بایادت بودم با خودت نبودم

میــــــروی و من پشــــت سرتــ آبــ نمی ریزمــ …

وقتی هوآی رفتــــــن دآریــ . دریــــآ رآ همــ یه پایـــــــت بریزمــ . . . . . . .

. . . . . . . . . بر نمی گــــردیــ . .

.

.

.

.

من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم

.

.

.

.

دوستت دارم، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند، وقتی که نیستی

.

.

.

.

میدانم دیگر برای من نیستی! اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمیفهمد

.

.

.

.

روزگـار نبودنت را برایم دیکته می کند و نمره ی من باز می شود صفر ! هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام

.

.

.

.

آلزایمر می‌تواند بهترین بیماری جهان باشد تا هر ثانیه یادم نیفتد که نیستی

.

.

.

.

ضربه آخر را خدایم زد! آن زمانکه برای رفتنت استخاره کردی و خوب آمد

.

.

.

.

غصه مرا خورد وقتی دیدم دست به سینه ایستاده ای ، تمام راه را برای آغوشت دویده بودم !

.

.

.

.

کسی مرا درک نکرد! جز پیراهن کهنه کوچک قدیمی ام که هرقدر بزرگتر میشدم مرا محکمتر در آغوش می کشید!

.

.

.

.

آغوشت علم را زیر سوال می برد ! آنقدر آرامم میکند که هیچ مسکنی جایش را نمیگیرد

.

.

.

.

نقاشی اش خوب نبود اما راهش را قشنگ کشید و رفت!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ بیا تو بهترینهاخوش اومدیــن ☺ سعی میکنم در مورد همه چی مطلب بزارم... امیدوارم که بدرد بخور باشه! اگه ازاین وبلاگ خوشتون اومده نظر یادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نضر شما در مورد این وبلاگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 452
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 915
  • بازدید سال : 31,414
  • بازدید کلی : 303,680