loading...
بهترینها(نرم افزار,موزیک,بازی,فیلم و عکس )
shahram بازدید : 206 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فریمن بنام آدم کوکی با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فریمن بنام آدم کوکی :

بی تو زمستونا کوله باره حرف

میریزه رو سرم دونه های برف از هر طرف

رویاهامون قد آسمون بود اما هیچی طبق نقشه هامون پیش نرفت

تو میخواستی که بری نموندم سد رات

رفتیو تویه دلم جا موند رد پات

حاله من تو اینروزام چقدر از خودم دوره

شدم آدمه کوکی که مجبوره

شب تا خود صبح تنها تو فکر تو

تو خیابون بی هدف پرسه بزنه

هر جایی که برم از تو یه خاطرست

این بدترین حالته تنها شدنه

♫♫♫♫♫♫

عجیب شده رفتارم از همه چی بیزارم

دوریه تو منو عصبی کرده دارم سعی میکنم به رووم نیارم

چجوری میتونم به تو برسونم حاله بدو حس دلتنگیامو

بی تو با خودمم نامهربونم

تو میخواستی که بری نموندم سد رات

رفتیو تویه دلم جا موند رد پات

حاله من تو اینروزام چقدر از خودم دوره

شدم آدمه کوکی که مجبوره

شب تا خود صبح تنها تو فکر تو

تو خیابون بی هدف پرسه بزنه

هر جایی که برم از تو یه خاطرست

این بدترین حالته تنها شدنه

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ بیا تو بهترینهاخوش اومدیــن ☺ سعی میکنم در مورد همه چی مطلب بزارم... امیدوارم که بدرد بخور باشه! اگه ازاین وبلاگ خوشتون اومده نظر یادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نضر شما در مورد این وبلاگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 452
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 580
  • بازدید سال : 31,079
  • بازدید کلی : 303,345