loading...
بهترینها(نرم افزار,موزیک,بازی,فیلم و عکس )
shahram بازدید : 233 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام دست خودم نیست با بالاترین کیفیت
ترانه : مهدی پیرزمان ، ملودی : مجید رستمی
بوزوکی : بهنام حکیم ، تنظیم و میکس مسترینگ : امیر حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید رستمی بنام دست خودم نیست :

چشاتو وا کن تا ببینی چی به روز من آمده

از روزی که رفتی تو حال من بده

باور کن که با خیالت جون می گیرم

طاقتم کمه بدون تو می میرم

نمی خوام که با عکست بشینم

تو رو از توی قاب عکست ببینم

من دست خودم نیست نمی تونم

می دونم که بهم داری می خندی

میگی بیخودی داری دل می بندی

ولی دست خودم نیست نمی تونم

نمی خوام با چشمام بجنگم

که چرا تو واسم شدی قشنگم

ولی دست خودم نیست نمی تونم

می دونم که دارم غم میریزم

با عشقی که تو شدی عزیزم

ولی دست خودم نیست نمی تونم

♫♫♫♫♫♫

چشاتو وا کن تا ببینی چی توی دنیام کمه

اونجایی که با تو باشم دور از همه

اونجایی که هر روزت تو رو ببینم

شیرینه برام کنار تو بشینم

نمی خوام که با عکست بشینم

تو رو از توی قاب عکست ببینم

من دست خودم نیست نمی تونم

می دونم که بهم داری می خندی

میگی بیخودی داری دل می بندی

ولی دست خودم نیست نمی تونم

نمی خوام با چشمام بجنگم

که چرا تو واسم شدی قشنگم

ولی دست خودم نیست نمی تونم

می دونم که دارم غم میریزم

با عشقی که تو شدی عزیزم

ولی دست خودم نیست نمی تونم

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ بیا تو بهترینهاخوش اومدیــن ☺ سعی میکنم در مورد همه چی مطلب بزارم... امیدوارم که بدرد بخور باشه! اگه ازاین وبلاگ خوشتون اومده نظر یادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نضر شما در مورد این وبلاگ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 452
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 627
  • بازدید ماه : 627
  • بازدید سال : 31,126
  • بازدید کلی : 303,392